Ügyfélkapu

Online ügyfélszolgálatunkon megtekintheti folyószámlája aktuális egyenlegét, társasháza bankszámlaszámát, tömbbiztosítását, vagy akár annak kötvényszámát is!

Tovább »

Hogyan működik az ügyfélkapunk?

Fontosnak tartjuk, hogy Ügyfeleink gyorsan és kényelmesen intézhessék ügyeiket, ezért részükre ügyfélkaput és igény szerint teljesen online ügyintézést biztosítunk. Célunk megőrizni az általunk kezelt társasházak gazdálkodásának átláthatóságát. Ezért a Tulajdonosok bárhonnan, bármikor és bármely internetezésre alkalmas eszközről, akár a saját telefonjukról online megtekinthetik aktuális közös költség egyenlegüket és a társasházuk működéséhez kapcsolódó dokumentumokat (Alapító okirat, Szervezeti és Működési Szabályzat, házirend, közgyűlési anyagok és jegyzőkönyvek, költségvetések, biztosítási kötvény stb?). A számvizsgáló bizottsági tagok pedig a nap 24 órájában nyomon kísérhetik a társasház pénzügyi helyzetét. Elérhető számukra a naplófőkönyv, a különböző analitikák (bank, pénztár, közös költség), a bevételek és kiadások.

A hozzáférést tőlünk igényelhet írásban, szóban, vagy telefonon. Ezután saját e-mail címével és a tőlünk kapott jelszóval már be is léphet azon házakba, ahol tulajdona, vagy bármilyen egyéb jogosultsága van. Bejelentkezve részletes információkat kap arról, hogy van-e éppen tartozása, mennyi az egyenlege, illetve mikor milyen összegeket fizetett be és melyik bankszámlára.

Amennyiben elakad és segítségre lenne szüksége, nyugodtan forduljon hozzánk bizalommal, hívjon bennünket +36 30 921 8780-as számon, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: info kukac ahaus.hu.